Subaru Impreza - Racing tuning (Etapa II.) aneb Život po životě

Dá se říct, že 70tis. kilometrů je skoro až zázračná porce pro stroj s extrémním výkonem vystavený taktéž extrémní zátěži na podnicích různého charakteru a samozřejmě hrubému zacházení ze strany řiče a závodníka - amatéra. Není tedy divu, že jednoho dne padlo rozhodnutí, že je třeba trochu vylepšit výsledky soutěží, nad kterými se pomalu a jistě začali zamýšlet, krom naší, také ostatní posádky ve startovním poli, protože i takové stroje jako je Opel Ascona z bůh ví jakého roku, začali jezdit stabilnější a rychlejší časy než naše posádka. Paradoxně tentokrát jsem začal tento komplexni problém řešit sám u sebe, neb jsem podlehl dojmu, že s přibývajícím věkem se snižuje i má výkonnost na závodní trati. Opak byl však pravdou a doufám, že kolegové z týmu se ne mne nebudou zlobit, když budu konstatovat, že umění posádky bylo to jediné co nás drželo na pozicích v první desítce startovního pole.

Z původního záměru, trochu vylepšit podvozek našeho tzv. "závodního stroje" se ale vyvynula dlouhodobá anabáze (Wikipedia: Cizím slovem anabáze označujeme složitou cestu zpravidla spojenou s nějakým bojem a překonáváním různých překážek, nástrah a obtíží. Obvykle se jedná o cestu zpět domů nebo o cestu do míst, která lze v přeneseném slova smyslu za domov považovat.). Specialisté servisu Subaru měli jasné zadání - Instalovat pečlivě vybrané podvozkové komponenty od fy. Cusco a při příležitosti návštěvy servisu se měli take podívat, proč motor naší Imprezy "trochu žere" olej (spotřeba v té době kulminovala na cca 1,2 litru oleje na 100km). Co po té následovalo se dočtete v následujících článcích.

Hotovo ...

Odpovědět

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Opište prosím kód z obrázku!