Racing

Další z našich aut ve vyjímečné konfiguraci je aktuálně na prodej:

Subaru Impreza WRX STi 2006

Subaru Impreza STI, r.v. 2006, 78.000km. Koupeno v ČR jako nové, 1. majitel. Komplet motor (longblock) Cosworth, vačky 280° (limitní otáčky 10.500), motor najeto 12.000km, nyní čerstvě zajetý po kompletní repasi (klika, lágry, ojnice, kroužky, šrouby ARP, vodní a olejové čerpadlo, všechny náplně a filtry), ocelové vložky válců (originál je pouze nikasil na hliníku), pumpa Walbro, vstřiky Denso 850ccm, kit proti odlévání paliva. Nové turbo Garrett GT3071R. Nové svody Tomei EQL, výfuk 76mm APS, mezichladič Process West, stavitelný blowoff Perrin, TGV delete kit, digitální monitoring Apexi. Brzdy D2 (najeto 3.000km), vpředu 8-pístek, vzadu 6-pístek pro 18" kola, hydraulická ruční brzda, pumpa AP Racing, vypínání ABS, pancéřové hadice. Tlumiče stavitelné Protlum (2.000km po repasi), stabilizátory 21mm Cusco, rám pod motorem Cusco, přední i zadní rozpěra Cusco, kompletní kit závodních silentů, ochranný rám Grabiec podle FIA -J. Bezpečnostní odpojovač elektriky, hasicí přístroj, závodní sedačky Sparco EVO Plus, 5-bodové pásy Schroth (možno použít jako 4-bodové), volant Sparco, intercom Sparco. Nyní velmi konzervativní naladění s max. plnícím tlakem pouze 1.3 bar, přesto 414k a 565Nm. S tímto turbem bez problémů cca 470k a 680Nm při 1.7 bar.


Další fotografie najdete v naší galerii



Cena 550.000,- Kč vč. DPH, odpočet DPH možný!

Kontakt: Radek, Email: radek.prusa@virtual-fiction.cz, GSM: +420 603 520 719

Subaru Impreza - Racing tuning (Etapa II.) aneb Život po životě

Hotovo ...

Dá se říct, že 70tis. kilometrů je skoro až zázračná porce pro stroj s extrémním výkonem vystavený taktéž extrémní zátěži na podnicích různého charakteru a samozřejmě hrubému zacházení ze strany řiče a závodníka - amatéra.

Akce RedLine uspěšně ukončena

V sobotu 9.6.2007 večer uspěšně dorazili účastníci již druhého ročníku akce RedLine 2007 do svého cíle, aby odstavili všechny soutěžní vozy na hlídané parkoviště v areálu výstaviště Incheba v Bratislavě a odebrali se na velkolepé závěrečné párty v jednom z renomovaných Bratislavských nočních klubů.

Třetí, závěrečný závod ZAO 2007 (Závody automobilů na okruhu)

4.3.2007 se jel opět na letišti Dlouhá Lhota již třetí a poslední závod zimního poháru ZAO pořádaný Auto Rally klubem Hořovice. Na suché letišťní ploše, opět bez sněhu, probíhalo klání v obvyklých kategoriích. Tým AWDOC.CZ se zúčastnil počtem dvou vozů.

Druhý závod ZAO 2007 (Závody automobilů na okruhu)

11.2.2007 se jel na letišti v Dlouhé Lhotě u Příbramy již druhý závod sezony 2007 pořádaný Auto Rally klubem Hořovice. Počasí opět nepřichystalo dostatečné sněhové podmínky, takže kromě první půle závodu, která se jela na mokré trati od nočního deště, se opět jelo na suché letištní ploše. Tento fakt důkladně prověřil jezdce i techniku, zejména v oblasti volby pneumatik a jízdního stylu.

První závod ZAO 2007 (Závody automobilů na okruhu)

14.1.2007 se jel na letišti v Dlouhé Lhotě u Příbramy první závod sezony 2007 pořádaný Auto Rally klubem Hořovice. I přes nepřízeň počasí a nedostatečné sněhové podmínky se jednalo o vydařenou akci plnou kvalitních jezdců a vozů. Naše skupina se zúčastnila počtem jednoho vozu Subaru Impreza WRX STI a obsadila 2. místo absolutně i ve skupině čtyřkolek nad 2 litry.

Syndikovat obsah