Subaru

Další z našich aut ve vyjímečné konfiguraci je aktuálně na prodej:

Subaru Impreza WRX STi 2006

Subaru Impreza STI, r.v. 2006, 78.000km. Koupeno v ČR jako nové, 1. majitel. Komplet motor (longblock) Cosworth, vačky 280° (limitní otáčky 10.500), motor najeto 12.000km, nyní čerstvě zajetý po kompletní repasi (klika, lágry, ojnice, kroužky, šrouby ARP, vodní a olejové čerpadlo, všechny náplně a filtry), ocelové vložky válců (originál je pouze nikasil na hliníku), pumpa Walbro, vstřiky Denso 850ccm, kit proti odlévání paliva. Nové turbo Garrett GT3071R. Nové svody Tomei EQL, výfuk 76mm APS, mezichladič Process West, stavitelný blowoff Perrin, TGV delete kit, digitální monitoring Apexi. Brzdy D2 (najeto 3.000km), vpředu 8-pístek, vzadu 6-pístek pro 18" kola, hydraulická ruční brzda, pumpa AP Racing, vypínání ABS, pancéřové hadice. Tlumiče stavitelné Protlum (2.000km po repasi), stabilizátory 21mm Cusco, rám pod motorem Cusco, přední i zadní rozpěra Cusco, kompletní kit závodních silentů, ochranný rám Grabiec podle FIA -J. Bezpečnostní odpojovač elektriky, hasicí přístroj, závodní sedačky Sparco EVO Plus, 5-bodové pásy Schroth (možno použít jako 4-bodové), volant Sparco, intercom Sparco. Nyní velmi konzervativní naladění s max. plnícím tlakem pouze 1.3 bar, přesto 414k a 565Nm. S tímto turbem bez problémů cca 470k a 680Nm při 1.7 bar.


Další fotografie najdete v naší galerii



Cena 550.000,- Kč vč. DPH, odpočet DPH možný!

Kontakt: Radek, Email: radek.prusa@virtual-fiction.cz, GSM: +420 603 520 719

Úvahy o EJ25 - Úvaha první

Po delším čase jsem se rozhodl podělit se s Vámi o poznatky, které jsem velmi draho načerpal během doby, od rozhodnutí o přerodu mého vozu na čistokrevný závoďák a generální opravě motoru EJ25. Nechci se omezit jen na prosté konstatovaní faktů a hodnocení zda ta či ona úprava přinesla výsledky, můj záměr je jiný. Informace o podvozku, rámu, nastavení pérování apod. si nechám do jiného článku, pojďme podivat na samotné srdce vozu, na motor EJ25.

P O Z O R na tzv. "odborníky"

Po zralé úvaze zda má cenu okolo sebe kopat, či někomu komplikovat život tím, že zveřejním výsledky jeho "odborné" práce, jsem se nakonec rozhodl, že tak učiním, neb si myslím, že by se toto mělo dostat mezi odbornou, ale i neodbornou motoristickou veřejnost nejen v čechách, ale i v zahraničí. Z taktických důvodů si prozatím ponechám informaci o konkrétním "specialistovi", ale věřte, že je dost pravděpodobné, a záleží to pouze na něm, že se tato informace objeví na těchto stránkách.

Subaru Impreza - Racing tuning (Etapa II.): Seznam provedených úprav

V následující tabulce uvádím seznam provedených úprav v rámci druhé etapy tuningu vozu Subaru Impreza WRX STI 2006. Podobný seznam etapy I. najdete zde.

Subaru Impreza - Racing tuning (Etapa II.) aneb Život po životě

Hotovo ...

Dá se říct, že 70tis. kilometrů je skoro až zázračná porce pro stroj s extrémním výkonem vystavený taktéž extrémní zátěži na podnicích různého charakteru a samozřejmě hrubému zacházení ze strany řiče a závodníka - amatéra.

A je to tady!!

Z tohoto obrázku je budoucnost vozu jasná.

Dávno diskutované se stalo skutečností!! Celé dva roky v naší skupině diskutujeme o tom, kdy přijde ta chvíle a někdo z nás se zblázní a nechá si do svého vozu instalovat rám. Dlouho to setrvalo v hypotetické rovině už třeba z důvodu nutnosti instalace dalšího vybavení a drastických zasahů do konstrukce, bez kterých se auto s rámem neobejde.

Syndikovat obsah