Mitsubishi

Další z našich aut ve vyjímečné konfiguraci je aktuálně na prodej:

Subaru Impreza WRX STi 2006

Subaru Impreza STI, r.v. 2006, 78.000km. Koupeno v ČR jako nové, 1. majitel. Komplet motor (longblock) Cosworth, vačky 280° (limitní otáčky 10.500), motor najeto 12.000km, nyní čerstvě zajetý po kompletní repasi (klika, lágry, ojnice, kroužky, šrouby ARP, vodní a olejové čerpadlo, všechny náplně a filtry), ocelové vložky válců (originál je pouze nikasil na hliníku), pumpa Walbro, vstřiky Denso 850ccm, kit proti odlévání paliva. Nové turbo Garrett GT3071R. Nové svody Tomei EQL, výfuk 76mm APS, mezichladič Process West, stavitelný blowoff Perrin, TGV delete kit, digitální monitoring Apexi. Brzdy D2 (najeto 3.000km), vpředu 8-pístek, vzadu 6-pístek pro 18" kola, hydraulická ruční brzda, pumpa AP Racing, vypínání ABS, pancéřové hadice. Tlumiče stavitelné Protlum (2.000km po repasi), stabilizátory 21mm Cusco, rám pod motorem Cusco, přední i zadní rozpěra Cusco, kompletní kit závodních silentů, ochranný rám Grabiec podle FIA -J. Bezpečnostní odpojovač elektriky, hasicí přístroj, závodní sedačky Sparco EVO Plus, 5-bodové pásy Schroth (možno použít jako 4-bodové), volant Sparco, intercom Sparco. Nyní velmi konzervativní naladění s max. plnícím tlakem pouze 1.3 bar, přesto 414k a 565Nm. S tímto turbem bez problémů cca 470k a 680Nm při 1.7 bar.


Další fotografie najdete v naší galerii



Cena 550.000,- Kč vč. DPH, odpočet DPH možný!

Kontakt: Radek, Email: radek.prusa@virtual-fiction.cz, GSM: +420 603 520 719

Ochranný rám pro civilní EVO IX II.

Vestavba ochraného rámu do Mitsubishi EVO IX pokročila a auto se vrátilo z lakovny. Úvodní článek najdete zde.




Ochranný rám pro civilní EVO IX

Ochranný rám je jeden ze základních bezpečnostních prvků sportovních a zejména pak závodních aut. Paradoxně tuto individuální úpravu, zvyšující pevnost a tuhost karoserie, nelze dle stávající vyhlášky provozovat v běžném silničním provozu. Vyjímkou jsou pouze vozidla takto zkonstruovaná přímo z továrny, případně vozidla dovezená ze zahraničí a takto schválená k provozu na komunikacích v ČR.

Tuning Mitsubishi Lancer EVO

V této sekci se Vám pokusím přiblížit také tuning populárního Mitrubishi Lancer EVO. I když sám jej nevlastním, v mém okolí je nekolik těchto nadherných strojů. Se souhlasem jejich majitelů poodhrneme roušku nejčastějších úprav prováděných na techto vozech. Čtenářské reakce najdete v komentářích.

Syndikovat obsah